»Država, če hoče imeti letalskega prevoznika., če hoče biti povezana s svetom, če hoče z letalskim prometom generiratri tudi druge zadeve, turizem, gospodarstvo, potem je interes države, da subvencionira svojega letalskega prevoznika in da ustvarja povezave s svetom, ki so ekonomsko in tudi drugače koristne za državo.«
»Investicije v infrastrukturo javnih prevoznih sredstev so bistvene, hkrati pa je izjemno pomembno, da se vzporedno prenehajo subvencionirati letalski prevozniki in letališča.«
»Program subvencioniranja letalskih prevoznikov je trileten in ostaja.«
»Prevoznike bi subvencionirali z desetimi evri na potnika.«
»Pozitivno je, da se predlaga subvencioniranje linij že obstoječim letalskim prevoznikom, ki delujejo na trgu, in se vsaj navidezno opušča ideja o ustanavljanju novega nacionalnega letalskega prevoznika.«
»Imamo luksemburškega prevoznika, imamo prevoznika iz Rige, imamo norveškega prevoznika, in zdaj se ocenjuje vloga ciprskega prevoznika, ki je prijavil na ta razpis kar nekaj destinacij.«
»To je še ena napaka in dobesedno metanje denarja skozi okno. Namesto, da bi podprli ustanovitev novega letalskega prevoznika, ki bi po moji oceni stal med 10 in 15 milijoni evrov, kar je v primerjavi s porabljenimi sredstvi za različne namene, majhna vsota.«
»To vprašanje bi lahko postavili tudi glede železnic in avtobusnih prevoznikov, ki prejemajo več 100 milijonov na leto. Očitno družbena oziroma državna korist pretehta ta strošek.«
»Smo kar unikum v svetu. Če pride do kakršnih koli težav z letalskim prevoznikom, po navadi država že začne pripravljati novega.«
»Z operativnega stališča je pred nami izredno zahtevno obdobje, saj se bomo vsi evropski letalski prevozniki znova spoprijemali s številnimi izzivi. V dnevnih operacijah že čutimo prve posledice omejitev zračnega prostora nad Evropo, tega bo predvsem v poletnih mesecih še bistveno več. Zamude so neizogibne in tako kot prevozniki se morajo tudi potniki na to pripraviti že danes.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju